zaterdag 9 juli 2011

40+ weekend


Kan er nu al geen genoeg van krijgen, 
schoolvakantie. Ik geniet 3-dubbel op! Heerlijk.. 
(al zal ik er over 7 weken heel anders over denken! 
Hoop wel de jongens hun draai snel gevonden hebben.
Zelf heb ik nog geen vakantie, de winkel is nog
2 weekjes open en dan gaan even de deuren dicht. 
Al voelt het helemaal niet hetzelfde als vorig jaar.
Toen ik mijn baan nog had en 'echt' zomervakantie 
kreeg;) Voelt toch anders nu..:)

Plannen zijn iets gewijzigd, daar de vakantie zoektocht
weer begon in Zweden (2jaarterug hebben we daar rond gereisd) 
zijn we beland in de Ardennen, vlakbij het plaatsje Durbuy.
Wat scheelt het;) Een weekje actief in de weer met onze
mannen, helemaal goed. Oppas is geregeld, 'ze' is niet
meer zo in voor actie en blijft lekker een weekje 'thuis'.
Nu lekker weekend, vanmorgen al lekker vroeg 
opgestaan voor de zoveelste rommel/boerenmarkt! 
En wat een emaille..
En dit is nog maar alleen het emaille;)
 Zelf 'spaar' ik het geijkte wit met blauw randje
  
Het voordeel zo vroeg is wel, dat we dan met de koffie weer 
terug zijn. Iedereen dan thuis aan het wakker worden is en 
je voor je gevoel al een hele morgen op pad bent geweest. 
Koffie! en dan valt je oog op een artikel, zomaar leuk. 
Zag heel veel voorbij komen over vroeger de laatste 
weken, zo ook nu, ik deel het met de 40+ onder ons. 

'en dan ben je 40'
Hier gaan we het maar niet over hebben;))
Natuurlijk, de strijd tegen de kilo's zal 
in het rijtje weer eens niet ontbreken haha
'Ontspannen' daar gaan we nu maar eens mee beginnen;)

Fijn Weekend!
Groetjes, Sonja

9 opmerkingen:

  1. getuige mijn jonge snoet!!!:D

    woehahahahaha...ahum..

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi spullen op de markt, prachtig.
    Enne 40+, dan kun je alles...echt hoor:))

    Groetjes,
    eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha...wat een leuke post...en er is vandaag bij deze 40+ weer een jaartje bijgekomen..oei, oei!!

    Wat emaille betreft met een blauw randje...ik heb nog zes kop en schotels staan...je kunt ze zien op mijn tweede blog "Cards, made by Home and Lifestyle". Wie weet heb je interesse!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een fijne vakantie voor straks.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. had een heel verhaal getypt, alles weg....noog maar eens proberen dan.
    Hoi Sonja,
    Heerlijk om vakantieplannen te maken hoor. Ik begrijp dat het een beetje een sportieve vakantie wordt in de Ardennen? Ik ben er nog nooit geweest maar heb gehoord dat het er erg mooi is. Staat dus op mijn verlanglijstje!
    Wat een leuke hond hebben jullie zeg. Wel fijn dat je oppas hebt kunnen regelen. Dat geeft toch een zorg minder denk ik zo.
    En wauwwwww zeg, je emaille spulletjes!
    Volgende week is het rommelmarkt in de Vliedberg in Ouddorp. Ben weer benieuwd, want door de grote verbouwing zijn er een hoop huisjes leeggemaakt. Ik hoop ooit nog eens zo'n mooi ladekastje voor Liset te scoren.
    Wij hebben vandaag onze eerste fair gehad. Het was echt een top dag voor ons. Ben moe maar voldaan zogezegd;-)
    Ik las bij één van die 40 plus artikeltjes dat magere 40 plussers een ouder hoord hebben dan de wat vollere......kijk dat vind ik nou mooi. Heb gelijk een zakje chips erbij genomen ;-)
    Ik wens je een heel fijn weekend, lieve Sonja,

    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige aanwinsten! Ook ik spaar wit/blauw emaille, altijd leuk om weer iets nieuws te scoren.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk blog heb je, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, geniet ervan , ga je volgen , liefs marion p.s. succes met het maken van je citroenlimonadesiroop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oe.. die laatste.. laat ik daar nu met mijn half dertig nét aan begonnen zijn! Kan de rest straks alleen maar meevallen ;o)

    Mag ik je alvast fijne vakantievoorbereidingen toewensen? En een fijne vakantie natuurlijk. Heerlijk om daar naar uit te kunnen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heej Sonja!
    Toch geboekt? Leuk hoor! Durbuy zijn wij geweest toen ik zwanger was, 6 jaar geleden. In zo'n park met van die driehoekhuisjes. ERrug leuk, vooral voor de kids. Er werd heel veel sportiefs en spannends georganiseerd. Dat gaat bij jullie ook vast goed komen!
    Mooi emaille heb je weer gescoord... Het blauw/wit/gebloemde vind ik heel leuk ;)
    Alvast veel vakantie-voorpret gewenst hoor!
    groetjes uit ons buitenverblijf Haha..in Limburg

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje.. Leuk!

Groetjes, Sonja