dinsdag 13 juli 2010

Net alsof


Weinig geverfd hoor de afgelopen dagen, maar lekker veel aan het water.
Echt zo'n vakantiegevoel, net alsof je al vrij hebt.. super!


Zo'n regenachtige dag als vandaag, ook heerlijk hoor..
Even een time-out voor al die gebruinde huidjes.
Vanmorgen begonnen we lekker met een bakje koffie
op de veranda en regenen..! Niet alleen de kamerplanten
genoten van de regen....


....Jeroen ook:


droog-nat-droog-nat-droog-nat wat een lol!


(met hulp zo hoog hoor, 'mam, wil je trekke aan m'n voete'  :)

De (t)huiskapster heeft ook nog geen vakantie..
ook dit klusje werd lekker buiten geklaard!


Toen ook de AGA monteur nog binnen stapte voor het jaarlijks
onderhoud, was het huishouden van JanSteen compleet..

Wauw, maar kijk eens naar de deksels.. ze zijn voor het eerst
vervangen. Ik zal de foto van ervoor besparen, kan wel
verkappen dat ze er lang niet zo mooi uitzagen als nu.



Genietend aan de keukentafel ben ik aan het aftellen,
nog vier daagjes.. en dan is het
niet meer alsof..

4 opmerkingen:

  1. Wauwwwwww.....je hebt een Aga !!! leuk hoor!! wat een schatje je zoontje..............lief !!! fijne week.............liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er helemaal klaar voor!

    Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat blinken de deksels mooi! Prachtig hoor een Aga. Wat grappig dat ik dacht dat die vrouw vast jij moest zijn. De naaidoos kwam volgens mij inderdaad uit die kraam. Alles was wel duur in dat kraampje hoor. 24 juli sta ik vlak bij die fair. Ik dacht dat ik echt op het veld stond, maar ik sta bij iemand in de tuin die tegenover het laantje woont waar de fair is. Ook leuk hoor. Daar komt iedereen ook langs. Misschien zie ik je daar. We zetten een naambordje bij onze kraam.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sonja,
    Wat een leuke blogs heb jij, leest lekker weg.
    Ga je webwinkel even bekijken, en een AGA wauuw..kwijl kwijl..

    Ga je volgen
    Groetjes
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje.. Leuk!

Groetjes, Sonja