woensdag 7 april 2010

Een echt 'appeltje'


Wat lief! Kijk eens wat mijn vader voor ons gemaakt heeft,
een echt 'appel' kacheltje...!


Gemaakt van een oude gastank.
Wat ziet het er leuk uit, echt knap gedaan als zeg ik het zelf ;)
Daar kunnen we toch mooi weer al het snoeihout voor gebruiken.
Heerlijk voor een zomeravond....




En nu is het vandaag ook nog eens feest, want die 'opa' is jarig!!
Hoe toepasselijk ook, we hebben een echt-elstar-appelboompje gekocht. De kinderen hebben m versierd met lekkere dingen, mjammie. Er ging natuurlijk ook veel niet in de boom, zogenaamd al vol. Jaja snoeperds zijn t. Ballonnen, bellenblaas en klaar was de verjaardagsboom.



Tja, en dan op naar het feest, op de fiets!? Het boompje achterop in het zitje van Jeroen dan maar. Dan mag hij helemaal op zijn kleine fietsje zelf naar opa en oma fietsen, zo goed als aan het andere eind van het dorp. (oke oke, dorpje ;) Ik zag me wel een beetje fietsen, maar toch, zag er erg feestelijk uit. (daar heb ik nu net geen foto van kunnen maken. De camera was wel mee, maar vraag eens een voorbijganger een foto te maken, neej dat gaat me net iets te ver ;)

Jaaha, dubbelfeest! ons neefje 'van de overkant' was er ook.
Dat was dubbel zoveel pret met al die spulletjes in de tuin, vooral water, veel water.




en toen...  ging het mis, een natte broek!
Dat is iets wat Jeroen helemaal niet leuk vindt..

Gelukkig kwam daar net mama(eend) aangevlogen..


...en waren de tranen (en broek!) snel (op)gedroogd!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je berichtje.. Leuk!

Groetjes, Sonja